Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №34
Понеділок, 25.09.2017, 16:34
Меню сайту

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Архів записів

Друзі сайту
  • Міністерство освіти і науки України
  • Управління освіти Миколаївської міської ради
  • Миколаївський науково-методичний центр
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Персональний сайт Крутієнко

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

     

    МИКОЛАЇВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 34

    МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

    ДУНДАЛЕВИЧ ЛУЇЗА ЛЕОНІДІВНА
    ДИРЕКТОР,
    УЧИТЕЛЬ РОСІЙСЬКОЇ МОВИ
    ТА СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ,
    УЧИТЕЛЬ-МЕТОДИСТ,
    НАГОРОДЖЕНА ВІДОМЧИМИ ВІДЗНАКАМИ
    «ВІДМІННИК ОСВІТИ УКРАЇНИ»,
    «ВАСИЛЬ СУХОМЛИНСЬКИЙ»,
    ГРАМОТАМИ РІЗНИХ РІВНІВ
    Емблема ЗОШ №34

         Адреса закладу: м. Миколаїв, вул. Лягіна, 28
         № ліцензії – 269160 серія АА

       Історична довідка. Рішення про побудову школи було прийнято в 1953 році; навчання перших учнів розпочато у вересні 1955 року. Історія закладу нараховує 60 років,  27 з яких його очолює Луїза Леонідівна Дундалевич.
         Мова навчання: українська.
     

         Мета та напрями діяльності. Головна мета освітньої діяльності – створити оптимальні умови для розвитку духовно багатої, фізично здорової, вільної, творчо мислячої особистості,   шляхом створення освітнього середовища, в якому учасники навчально-виховного процесу мали б змогу реалізувати себе як суб’єкти свого життя, діяльності і спілкування; забезпечити формування у школярів фундаментальної  освіти, функціональної грамотності, комунікативної компетентності, навичок охорони та зміцнення їх здоров’я, фізичних здібностей особистості в сучасних умовах.
    Кадровий потенціал. Освітню діяльність здійснюють 55 учителів, з них: вищої категорії – 67%; учителів-методистів – 18%; старших учителів – 44%; І категорії – 20%; ІІ категорії – 11%; спеціалістів – 2%.

         Пріоритетні завдання: забезпечення загальної середньої освіти, збільшення кількості учасників  предметних олімпіад та  інтелектуальних конкурсів,  підвищення результативності навчальної роботи в профільних класах,  робота з обдарованими учнями,  підтримка й педагогічний супровід дітей з початковим рівнем навчальних досягнень.

       Організаційна, навчально-методична робота: реалізація науково-методичної проблеми, наставництво, підвищення професійної компетентності  педагогічних працівників,  упровадження рейтингової оцінки їх діяльності на основі результатів роботи, використання  комп’ютерних технологій у навчальному процесі, оновлення методичної бази навчальних кабінетів,  забезпечення результативності участі освітян у різноманітних педагогічних конкурсах різного рівня.
        

         Сьогодення закладу.  Це - дім, в якому добре всім. Уже з порогу відчувається особлива атмосфера домашнього затишку та тепла: охайні  класи, нові меблі, іграшки, багато квітів у кабінетах, на подвір’ї. Тому школу називають «сімейною»: учителі, батьки (переважна частина яких також навчалася в даному закладі) і учні - одна велика родина.

         У період навчання деякі учні твердо вирішують пов’язати своє майбутнє з роботою у рідній школі: 10 випускників після закінчення педагогічного інституту повернулися працювати у рідні стіни; 8 учителів продовжують сімейні педагогічні династії (у сім’ї Корчагових загальний педагогічний стаж складає 278 років).
    Невід’ємною частиною дружньої шкільної родини є студенти Миколаївського педагогічного університету ім. Сухомлинського, оскільки навчальний заклад є базовим для проходження педагогічної практики.

          Як батьки віддають все найкраще дітям, так і педагогами робиться все можливе для ефективного навчання та розвитку учнів. Учні школи щороку є активними учасниками конкурсів та олімпіад різних рівнів: ІІ тур Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін, Міжнародний конкурс знавців української мови ім. П.Яцика,   Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт МАН, проект «Поет духовної свободи», Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру», Всеукраїнський природознавчий конкурс «Колосок», Всеукраїнський конкурс з інформатики «Бобер», Всеукраїнський конкурс з природничих дисциплін «Геліантус», Всеукраїнський конкурс з української мови «Соняшник», Всеукраїнський конкурс з англійської мови «Гринвич», Всеукраїнський конкурс «Кришталева сова», всеукраїнські конкурси «Русский медвежонок»  і  «Лукоморье», Інтернет-олімпіади з хімії та математики. Так протягом 2013-2014 року в зазначених конкурсах охоплено близько 350 учнів закладу, серед яких 123 визнано переможцями та дипломантами.
              
         За останні 27 років гордістю школи стали понад 100 школярів, які отримали золоті та срібні медалі; 91% випускників вступили  до вищих навчальних закладів, з них третина – до педагогічного університету. Активна життєва позиція в роки навчання дає  дітям можливість самореалізуватися в подальшому: серед випускників є доктори наук зі світовим ім’ям, телевізійні ведучі, шоумени, політики, режисери, чемпіони України та світу з акробатики, шахів, боксу.
    Велика увага в закладі приділяється формуванню навичок здорового способу життя: проводяться змагання «Тато, мама, я – спортивна сім’я», олімпійські тижні, Дні здоров’я, під час яких учні демонструють свої досягнення у східних єдиноборствах, фехтуванні, футболі, інших видах спорту. У теплу пору року діти під час перерв перебувають на свіжому повітрі на затишному  шкільному  подвір’ї.
    Одним із пріоритетних напрямків виховної роботи є військово-патріотичне виховання.  Школа щорічно бере участь в міських іграх «Джура», «Зірниця», «Ігри патріотів», інших військово-спортивних змаганнях та посідає призові місця. Традицією школи стали зустрічі з воїнами-інтернаціоналістами, турнір пам'яті Олександра Тихонова, випускника школи, який загинув у Афганістані.
            
         Підвищенню інтересу учнівської молоді до історико-культурної спадщини українського народу, формуванню її світогляду та національної гідності сприяє діяльність шкільного музею, що вже 10 років  працює в закладі. Серед його експозицій  найцікавішими є: «Історія школи», «Велика Вітчизняна війна на Миколаївщині» та «Афганістан – біль та пам'ять». У 2014 р. музей посів ІІІ місце в міському огляді-конкурсі музеїв та куточків Бойової Слави.  На його базі діє краєзнавчий гурток «Усть-Інгул», вихованці якого щорічно стають переможцями різноманітних творчих конкурсів, туристсько-краєзнавчих експедицій та  змагань.                      
            
         Створено умови для розвитку та підтримки творчих  здібностей учнів,  адже педагоги переконані, що кожна дитина - талановита. Робота клубу естрадно-бального танцю, вокального ансамблю, гуртків декоративно - прикладного мистецтва, різноманітні гала-концерти та конкурси обумовлюють  численні перемоги вихованців на міському, обласному та всеукраїнському рівнях.
          
        Впроваджено інновації: медико-педагогічна технологія «ПіснеЗнайко» у початкових класах  й  інформаційно-комунікаційні технології. Більшість класів оснащені комп’ютерами, телевізорами, що дозволяє підвищити ефективність навчально-виховного процесу засобами ІКТ.
     
         Педагоги школи знані в місті, області, державі. У 2012-2014 роках вони брали активну участь у Міжнародному форумі «Гармонія інтелекту та здоров’я»,  обласних семінарах «Впровадження здоров’язберігаючих технологій в початковій школі», «Впровадження нового державного стандарту початкової загальної освіти».
         Заклад є базовим для роботи міської школи управлінської майстерності для заступників директорів з виховної роботи зі стажем роботи до 3-х років; на його базі проводяться засідання міських творчих груп з хімії, географії, початкової школи.
        

         Задля щасливого майбутнього дітей школа завжди відкрита для інновацій.

    Copyright MyCorp © 2017